wtorek, 4 września 2012

Same duże butle

Czyli druga część produktów, które ostatni udało mi się zużyć. I czasownik udało się jest tutaj jak najbardziej na miejscu, bo poniższe produkty były w opakowaniach XXL :) 

Elseve Multivitamine Fresh Łagodny Szampon Pielęgnacyjny do włosów normalnych i z tendencją do przetłuszczania, mający dawać im połysk witalność i długotrwałą czystość. Ale od tego raczej są maski i odzywki :) Szampon przyzwoity, ale na pewno nieulubiony. Opakowanie 400 ml na zmianę z innymi szamponami używałam od kwietnia :D


Isana Kremowy Płyn do Kąpieli z mleczkiem oliwkowym (750ml). Ja oliwkę uwielbiam i często kupuję oliwkowe kosmetyki. 

 

Na potwierdzenie czego jeszcze sól do kąpieli Be Beauty (600gr) nawilżająca z ekstraktem z oliwek. I przyjemna kąpiel gwarantowana! :) 


Żel pod prysznic Oceania Aroma Lemon dostępny w Biedronce. Fajny, energizujący, orzeźwiający i cytrusowy zapach - pewnie za sprawą m.in. ekstraktu z trawy cytrynowej. Cena 2,99 za 500 ml produktu, co nawet pomimo dość rzadkiej i przelewającej się palce konsystencji nie dyskwalifikuje go. Spróbuję jeszcze na pewno jakąś inną wersję zapachową. 


Lactacyd Femina Emulsja do higieny intymnej z kwasem mlekowym. Sama emulsja, jak i zapach bardzo delikatny. I do tego wygodne opakowanie z pompką (400 ml), którego się nie pozbywam, bo zamieszka w nim teraz po przelaniu płyn Facelle.


Skoro już jesteśmy po kąpieli to czas na balsamowanie. 
W wakacje udało mi się zużyć m.in. tę wielką butlę (400ml). Nivea jak to Nivea - w wersji ciemnogranatowej tłuścioch nadający się tylko na noc i charakterystyczny zapach (jedni go kochają, inni nienawidzą, ja należę do tej pierwszej grupy - bardzo przyjemnie mi się kojarzy).


I jako ostatni płyn do płukania jamy ustnej Elmex (400 ml) ma chronić szyjki zębowe przed próchnicą i nadwrażliwością. I rzeczywiście tak jest - przynosi ogromną ulgę nadwrażliwym zębom. 




Uff, to już wszystkie zużyte przeze mnie produkty. Puste opakowania lądują w koszu, a ja zaczynam zbierać na nowo :)
Pozdrawiam wszystkich, a zwłaszcza kosmetoholiczki - także z zagranicy :D
Buziaki :*




2 komentarze:

  1. O ja, rzeczywiście same wielkie butle! I widzę, że tak jak ja lubisz zakupy kosmetyczne w Biedronce :))

    OdpowiedzUsuń