sobota, 8 września 2012

Pierwszy raz - TAG: 7 sekretów

Po raz pierwszy zostałam otagowana! Wydarzenie to miało miejsce jeszcze w sierpniu a sprawcą całego zamieszania była Emilia z bloga Chwila dla siebie, która wspomniała o mnie w tym poście klik. I z tego miejsca jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie i pozdrawiam serdecznie :)
A oto TAG: 7 sekretów w moim wykonaniu, czyli czego o mnie nie wiecie :)

1. Uwielbiam żyrafy!

weheartit.com
Z braku możliwości posiadania prawdziwej ;) zachwycam się tymi drewnianymi. Kiedyś na pewno będą dumnie stały w salonie, choć narazie nie posiadam jeszcze żadnej.


2. Boję się kotów, zwłaszcza kiedy patrzą na mnie przenikliwie - mam wrażenie, że zaraz się taki na mnie rzuci

koty.org.pl
Jedyny, jaki mnie rozczula to ten :)

wrzuta.pl
3. Moje ulubione kwiaty to bzy i konwalie, choć lubię dostawać wszystkie :P

weheartit.com
weheartit.com
4. Czasem, kiedy boję się sama spać zostawiam włączoną lampkę oraz radio lub telewizor.

5. W wakacje między zakończeniem gimnazjum, a pójściem do liceum przeczytałam całą "Sagę o Ludziach Lodu" norweskiej pisarki Margit Sandemo składającej się z 47 tomów i mam nadzieję, że kiedyś jeszcze to powtórzę


6. Lubię oglądać programy informacyjne.

7. Parę lat temu próbowano mnie swatać. Misja zakończyła się sukcesem i ówczesny kandydat został moim Mężem :) a tym, którzy się tego dopuścili chyba będę dziękować do końca życia :)


To byłoby na tyle :) Coś Was szczególnie zaskoczyło albo rozbawiło? :)

A dalszą wspólną zabawę proponuję:

1. Szpilce, która, tak jak ja uwielbia Michałki, a w przeciwieństwie do mnie jest wzorową studentką :) http://szpilka-22.blogspot.com/








2. EjBi, której każdego dnia zazdroszczę pięknego domu i pięknych włosów :) http://ejbieverydaylife.blogspot.com/








3. NewLook, którą ja znam osobiście, ale warto żebyście i Wy ją poznały, bo to szalona dziewczyna z temperamentem :) http://neewlook2.blogspot.com/



Dziewczyny, jeśli macie ochotę, to zapraszam Was do wspólnej zabawy :)


A my tymczasem jedziemy na krótki wypoczynek. Kierunek Ustroń-Wisła. A możliwe, że jak już tam będziemy to i o Słowację zahaczymy :D Niestety nie motorem, bo teraz trochę kropi deszcz, więc szkoda ryzykować, choć dotarły już do nas zamówione kaski funkiel nówka nieśmigane :)

Do zobaczenia i napisania wkrótce.
Miłego weekendu :*



5 komentarzy:

  1. Ja też się boję kotów, ich wzrok jest przerażający!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje kochana :* bardzo miło mi się zrobiła, na pewno na czasie odpowiem na taga :)
    Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi miło, że odpowiedziałaś na TAG :) Ja mam taką drewnianą żyrafę w sypialni! I tak jak Ty lubię konwalie. Ale z tymi swatami, to Wam się udało! Nie pomyślałabym, że to może zadziałać - a jednak!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam żyrafy :) Są przekochane! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha lubisz zyrafy!
    jak tylko znajde chwilke to i ja Cie na pewno zaskocze czyms czego o mnie nie wiesz!

    OdpowiedzUsuń