czwartek, 6 września 2012

W malinowym chruśniaku

Czyli pomysł na domowy deser malinowy w dwoch odsłonach ) Banalnie proste a jakże smaczne.

Potrzebujemy jogurt naturalny lub grecki 
Maliny i ewentualnie trochę cukru zwykłego lub wanilinowego
Jeżeli ułożycie produkty warstwami
Wyjdzie Wam deser przepyszny deser
A jeśli zmiksujecie wszystko razem
Otrzymacie domowej roboty naturalny jogurt malinowy 
:)
Korzystacie ile się da z sezonowych owoców i warzyw czy już robicie zimowe zapasy? Maliny są już taniuśkie. Widziałam nawet po 2 zł za opakowanie.
Ja obecnie mam fazę na pomidory i papryke. Najpierw było leczo (w moim wydaniu bez cukinii), a wczoraj przyszła pora na pieczone papryki nadziewane mięsem mielonym i ryżem, czyli gołąbki w nieco innym otoczeniu niż kapusta :)


A co tam u Was w kuchni?
:)

5 komentarzy:

  1. bardzo ładnie te papryczki wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te papryki nadziewane!!! A malin mam jeden krzaczek w ogrodzie i najczęściej robię z nich blenderem papkę, następnie dodaję mleko i pyszny napój gotowy!

    OdpowiedzUsuń
  3. pychota ! :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. często robię z bananów taki jogurt dla synka:)

    OdpowiedzUsuń