środa, 26 września 2012

Parę nowości

Witam :)
Czy już zapoznałyście się z aktualną biedronkową gazetką? Tak, tą kosmetyczną :) Ja przejrzałam ją parę razy i zdecydowałam się na kilka rzeczy. Najbardziej zależało mi na pudełku organizującym przestrzeń kosmetyczną :) Jako, że nie posiadam jeszcze (!) swojego miejsca na toaletkę, szukam więc dobrego rozwiązania na przechowywanie kosmetyków, o czym pisałam już tutaj.
Z pomocą niespodziewanie przyszła mi właśnie Biedronka 

 


Zdecydowałam się na dwa pojemniki. Oba mają dodatkowe kieszonki w środku i na zewnątrz. Zaraz biorę się za reorganizację moich produktów do makijażu i innych niezbędnych rzeczy :) 


Dodatkowo skusiłam się na coś czego nigdy za wiele, czyli zestaw żeli pod prysznic Luksja.


Ze względu na atrakcyjną cenę i pod wpływem pochlebnej recenzji Doroty kupiłam też płyn micelarny Eveline


Cena jest atrakcyjna, ale to też zaledwie połowa standardowej pojemności, czyli 100 ml.
I ostatnia rzecz - lakier do paznokci. Jeżeli dobrze się spisze, to z pewnością skuszę się jeszcze na jakiś inny kolorek. A tymczasem nudny nudziak






















A Wy dałyście się na coś namówić? :)
Pozdrawiam serdecznie!


Edit: 
Podaję jeszcze ceny, może komuś się przydadzą:
- organizery 7,99 zł/szt
- żele pod prysznic 10,99/zestaw
- płyn micelarny 4,49 zł
- lakier 4,99

16 komentarzy:

  1. to biedronka ma swoja gazetke? nawet nie wiedzialam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne zakupy :))
    nie widziałam jeszcze tej gazetki ale przy najbliższej okazji na pewno skuszę się na te żele i ten organizer na kosmetyki ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Te organizery bardzo mnie interesują:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Organizery też by się przydały mi :D - fajna sprawa! :)
    Muszę się chyba wybrać do biedronki :)
    pozdrawiam

    http://sarenkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba czwarty blog na którym dziś widzę zakupy z biedronki, hh e;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam odżywkę do rzęs, ale używałam jeden raz, więc nic na jego temat nie powiem :)

    A jak już się zorganizujesz z kosmetykami, to pokaż :D Zawsze lubię takie posty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam wiele do organizowania, ale porządek musi być wszędzie :) może przy okazji pokażę ;)

      Usuń
    2. To tak samo jak ja! :)

      Usuń