niedziela, 23 września 2012

Wszyscy mają, mam i ja

Chwalę się, a co tam!
Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu, także i ja zostałam wyróżniona :)
Wszystko za sprawą Doroty z bloga tylkopolskiekosmetyki.pl, która wspomniała o mnie w tym poście. Jeszcze raz serdecznie dziękuję. To naprawdę bardzo miłe :) 


Na zdecydowanej większości waszych blogów ta nagroda już się pojawiła, więc nie będę się powtarzać. Zawsze zaglądam do Was z miłą chęcią i wszystkie blogi - każdy na swój sposób są słodkie i wyjątkowe :)

4 komentarze:

  1. A my z chęcią zaglądamy do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja odwiedzam Ciebie ;)) !
    Gratuluję wyróżnienia :D
    i zapraszam do mnie:
    http://sarenkowa.blogspot.com/
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaglądamy i czytamy:) Lubie tu do Ciebie wpadać:)

    OdpowiedzUsuń