wtorek, 16 października 2012

Połowa miesiąca za nami

Witajcie :) 
Emulce są już moje. To znaczy te a la emulce :) Zdecydowałam się na brązowe, a właściwie to nie mogłam się zdecydować czy czarne czy brązowe i Mąż wybrał za mnie :) 


W ostatnim poście pytałam o Wasze opinie i za każdą serdecznie dziękuję. Nie wpłynęły one na moją decyzję, bo i tak byłam zdecydowana na kupno, a po prostu byłam ciekawa czy jesteście fankami tych butów czy też nie. Oczywiście porównywanie ich do oryginałów byłoby, delikatnie mówiąc, nietaktem, więc nawet nie próbuję tego robić. Nie planuję chodzić w nich podczas deszczu, śniegu czy ciapy i chlapy, więc na razie będę musiała poczekać, bo od wczorajszego wieczoru deszcz leje niemiłosiernie, ale na ciepłe jesienne dni oraz te mroźne, ale suche będą jak znalazł na codzienną bieganinę. 
Prace na dachu właściwie ledwo co się rozpoczęły i już mają przestój, a koniec miesiąca tuż tuż. Jakoś z różnych przyczyn zawsze coś staje na przeszkodzie. Październik nam nie sprzyja :( 
Wczoraj sobie pofolgowałam, bo cały dzień spędziłam bardzo aktywnie, co niezbyt dobrze wpłynęło na kondycję mojej nogi, która błaga o wypoczynek, dlatego dzisiaj poruszam się tylko w swoich czterech ścianach. W planie mam trochę prac porządkowych i kolejne jesienne pieczenie ciasta (iv90 - będzie z jabłkami :) oraz dwa tagi czekające na odpowiedzi, więc na pewno się jeszcze dzisiaj zobaczymy! 
A tymczasem kawa i czekoladowe śniadanie na dobre samopoczucie i okropną pogodę za oknem :) 



Miłego dnia :* 

19 komentarzy:

  1. mleko czekoladowe i czekoladowe płatki? To coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. czytałam u kogoś (nie pamiętam gdzie), że ma już takie emu dwa lata - właśnie z biedronki:P ja mam bardzo podobne od koleżanki z irl.

    hmm płatki smaczne ale mało fit jak dla mnie hehhe szczególnie zawartość w nich cukru... ale skoro się ruszasz to Ci nie zaszkodzi od czasu do czasu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało fit, ale przypływ endorfin bezcenny!
      U mnie czytałaś - w poprzednim poście w komentarzach :)

      Usuń
  3. Wygrałaś książkę, ponieważ napisałaś 3000 komentarz. Możesz wybrać sobie jedną z działu sprzedam/wymienię i podać tytuł i adres na bookandcooking@gmail.com Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam mleko czekoladowe ;)) i narobiłaś mi smaka tą fotką ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż mi się zachciało takiego mleka.. :) hih
    Październik rzeczywiście nie sprzyja, a dzisiaj jest już 16ty :/
    czas leci jak szalony ! Podobają mi się te Twoje buty:*
    http://sarenkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj leci, leci. Za niedługo będą święta :)
      Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  6. pycha płatki, a co do butów to nie lubię emu

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też lubię buty emu i mam bardzo podobne do Twoich też kolor brązowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Daj znak czy jesteś z tych butków zadowolona. Jeśli je dobrze zaimpregnujesz, nawet chlapa nie będzie im straszna! Moje (każdą parę, a miałam już 4) traktuję tak co zimę i tylko jedne mi przemokły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię tak, jak piszesz, a narazie jeszcze czekają na swój debiut :)

      Usuń