poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Wesele, wesele i po weselu

Witajcie Dziewczyny,
my już po weselu. Było bardzo nietypowe, bo stylizowane na XIX wiek. Mam kilka zdjęć, więc przy najbliższej okazji Wam pokażę. Mam nadzieję, że Państwo Młodzi nie będą mieli nic przeciwko :)
Sezon weselny zakończyliśmy już na ten rok, a przynajmniej póki co nic nam nie wiadomo czy coś się jeszcze szykuje :)  Jak to mówią: wesele to fajna impreza, tylko bilety wstępu drogie :D
Mąż przywiózł mnie jeszcze wczoraj do rodziców, a dzisiaj z samego rana wrócił do pracy. Ja zostaję na parę dni, żeby korzystać z pięknej, słonecznej i upalnej pogody. Brak makijażu, krem do opalania, minimum stroju na sobie, leżak, woda w basenie, dużo niegazowanej wody mineralnej ewentualnie zimne piwko i pełen relaks. Wzięłam ze sobą książki i mam też parę gazet, także nuda mi nie grozi.

Pozdrawiam Was serdecznie
i życzę przyjemnego odpoczynku tym, którzy na urlopie, a tym, którzy pracują szybkiego zakończenia pracy :)

2 komentarze:

  1. to musialo byc ciekawe :)
    czekam wiec na zdjecia z XIX wieku P:P

    OdpowiedzUsuń
  2. a Nas czeka jeszcze dwa wesela we wrześniu ;))
    czekam na relację Kochana i zdjęcia ;**

    OdpowiedzUsuń