sobota, 11 sierpnia 2012

Wpis z przymrużeniem oka ;)

Witajcie!

Zakończyłyście już sobotnią zabawę w perfekcyjną panią domu? :)

polki.pl 

perfekcyjna.tvn.pl

Ja tak.
Jak to mówią: kobiety nie lubią sprzątać; lubią kiedy jest posprzątane :)
Większość z nas to perfekcjonistki, prawda? :)  i nasze oczy widzą to, czego mężczyźni nie zauważają. 
Na szczęście nie grozi mi pedantyzm tak, jak w wydaniu Moniki z serialu :Przyjaciele :)



Pod tym poniżej mogę podpisać się dwoma rękami :) 
Zawsze znajdzie się coś ciekawszego od tego, co aktualnie trzeba zrobić. 


Ale czasem na pewne rzeczy też trzeba przymknąć oko. Kurze mogą poczekać do jutra.  Jest tyle ciekawszych rzeczy do robienia niż sprzątanie! 

weheartit.com

Teraz jeszcze lecę jeszcze na szybkie zakupy.
A wieczorem w końcu trochę czasu razem



:)

5 komentarzy:

  1. To ja chyba jestem nienormalna :) Mnie sprzątanie odpręża!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię sprzątać. Zwłaszcza jak jestem sama :)

      Usuń
  2. Ja jak sprzątam, to się wszyscy po domu rozchodzą, a mój mąż ucisza dzieci, żeby mnie jeszcze bardziej nie denerwowały. Coś tam czasem słyszę o jakimś terroryzmie i że ich zmuszam, i przesadzam, i takie tam... No ale sprzątanie ważna rzecz i trzeba, żeby to było udziałem wszystkich domowników, prawda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze coś: jeśli to dla Ciebie nie problem, to usuń weryfikację obrazkową, nie znoszę jej i prawie zawsze się mylę.

      Usuń
    2. Dziękuję za uwagę - nie zdawałam sobie sprawy, że ta weryfikacja w ogóle u mnie istnieje. Mnie się nie wyświetlała. Wyłączam, bo też jej nie lubię u innych :)

      Usuń