poniedziałek, 30 lipca 2012

Niedzielny OOTD

Zgodnie z zapowiedzią pokazuję swój strój z niedzieli :)



Zdjęcia były robione dopiero po całej uroczystości już przy zachodzącym słońcu, dlatego proszę o wyrozumiałość co do pogniecionej sukienki i innych niedociągnięć w kwestii wyglądu.

Niestety pogoda zmusiła mnie do włożenia żakietu







Uroczystość miała miejsce w restauracji, której wystrój mnie zauroczył.
Nie znalazłam żadnych zdjęć w necie, a te poczynione przeze mnie niestety nie oddają jak należy uroku tego miejsca, ale nie mogłam się powstrzymać
Zbieżność wystroju i okoliczności była zupełnie przypadkowa, ale zrobiło się tak słodko, dziewczęco i sielsko...

ja na początek :) 










i my na koniec 


Jutro rano ruszam w drogę, więc dobranoc :)

7 komentarzy:

  1. Super wyglądasz. A to Wasz domek się buduje? :) My też się budujemy.

    OdpowiedzUsuń
  2. wnetrze faktycznie sliczne
    a Ty wygladalas rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Letnio, kobieco, klasycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna sukieneczka, lubię takie kolorki, bardzo ładnie Ci w niej było :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Blondynko!:D wygladalas pieknie!!!!!!!! na prawdę bardzo ladnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie Wam dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń