czwartek, 24 stycznia 2013

They saved my...

...feet ;) 
Duet idealny. Stópki jak u niemowlęcia. Tarka do stóp i krem do pielęgnacji suchej skóry z gliceryną, woskiem pszczelim i urea 10%. Seria FussWohl. Produkty oczywiście dostępne w Rossmanie.
I naprawdę nie potrzebuję już niczego innego. 


Oczywiście cudów nie ma, zabieg trzeba powtarzać co jakiś czas w zależności od potrzeb. Tarka jest dość ostra, dlatego lepiej trzeć delikatnie, ale dłużej. Zresztą każdy znajdzie odpowiedni dla siebie sposób :) Osobiście preferuję używanie na suche stopy. Potem kąpiel i delikatne wygładzenie pumeksem. Krem na stopy, skarpetki na noc i rano stópki nie do poznania. 
Tarkę mam już od kilku miesięcy i nic się z nią nie dzieje - nie łamie się, nie pęka, nie rdzewieje. Koszt to chyba około 9 zł lub jeszcze mniej w promocji. 
Krem jak to krem, w zależności od częstotliwości używania bardziej lub mniej wydajny. Opakowanie 75 ml. Cena regularna około 5 zł (?), w promocji 3zł z grosikami, więc cena nie stoi na przeszkodzie, żeby wypróbować ;) 
Polecam ten duet wszystkim stopomaniaczkom :) 



15 komentarzy:

  1. Ja również należę do klubu "stopomanaczek" :-) Jednak na moje stopy nic tak dobrze nie działa, jak regularne oddanie się w jakieś profesjonalne ręce :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak odrobina luksusu - stopom też się przecież należy, a może im właśnie najbardziej? ;)

      Usuń
  2. krem wypróbuję, ale tarki się boję, ostro mi wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. takiej tarki w życiu nie miałam, ale może akurat się okaże skuteczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie! Ta jest moją pierwszą i okazała się strzałem w 10 :)

      Usuń
  4. Wypróbuję i krem i tarkę! Bo uwielbiam mieć gładkie, ładne i zadbane stópki a ceny nie zrujnują mojego budżetu ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    plus obserwuję masz to coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zrujnują na pewno! Polecam i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  5. Już wiem co wrzucę do koszyka jak będę w Ross ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tę tarkę już od kilku miesięcy i nadal świetnie się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tej tarce dużo dobrego, ale nigdy nie mogę się na nią natknąć!

    OdpowiedzUsuń