poniedziałek, 7 stycznia 2013

2013

Pierwszy i mam nadzieje, że nie jedyny wpis w Nowym Roku :)
Bo końcówka 2012 pod tym względem nie zasługuje na nagrodę :( Shame on me ;)

Otrzymałyście już pewnie z każdej strony mnóstwo noworocznych życzeń, ale przyjmijcie jeszcze moje, nieco spóźnione, ale zawsze szczere!

Niech ten rok będzie dla Was i Waszych bliskich wyjątkowy, choć trzynasty; spokojny, ale z nutką szaleństwa oraz pełen radości i spełnionych marzeń - tych małych i tych wielkich!

źródło: fit-fun-club.pl

Dla fanek naszej budowy śpieszę z informacją, że rok zakończył się zgodnie z planem - udało się zrealizować to co założył sobie mój Mąż, a w co ja nie do końca wierzyłam. Udało się doprowadzić dom do tzw. stanu surowego zamkniętego!



I nie mamy zamiaru spocząć! W tym roku, wcześniej czy później planujemy się wprowadzić, więc zaraz ruszamy dalej.
I dlatego między innymi zeszły rok przyniósł mi więcej niż mogłam się spodziewać, a i nowy nie rozpoczyna się najgorzej, bo...

być może jutro zacznie się nowy etap w moim życiu i tym samym zła passa w pewnej kwestii zostanie przerwana, ale to dopiero jutro :) Jedyne o co mogę Was prosić to trzymanie kciuków.

Jeszcze raz wszystkiego dobrego i do zobaczenia wkrótce!
Buziaki :***


10 komentarzy:

  1. Wszystkiego, co najlepsze Wam życzę w tym Nowym Roku ;*
    i trzymam mocno kciuki !! :**
    dom, piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra, to trzymam kciuki i czekam ze zniecierpliwieniem na rozwiązanie tej zagadki :) Wasz dom jest cudny! To okna salonowe? Czadowe!

    Wszystkiego dobrego - musimy się zmierzyć z tą "13", ja wierzę, że to będzie szczęśliwy rok! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Salon i jadalnia :)
      Będzie, będzie, zawsze się znajdzie jakiś powód, żeby rok uznać za szczęśliwy i udany :)

      Usuń
  3. wow jakie ona;) super i powodzenia w dalszych działaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jej ale ci zazdroszczę budowy własnego domku :)
    No, super :)))))
    Widzę duże okna będzie dużo słońca w domku :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://kuchareczkamala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń