sobota, 12 stycznia 2013

Yes, yes, yes!

Źródło: mlmy.pl 
Jest.
Nareszcie.
W końcu.
Udało się.
Co prawda nie na długo,
ale ważne, że jest!
Wraz z minionym tygodniem przestałam być bezrobotna i po kilku miesiącach przerwy mam pracę! Cieszę się jak dziecko. Fakt faktem, że na zastępstwo, ale zawsze to coś. Grunt to nie wypaść z obiegu. Przez kilka następnych miesięcy będzie co robić, a i później motywacja będzie większa i mam nadzieje, że szybciej niż teraz coś się znajdzie.
Po całym tygodniu nowych doświadczeń, wielkich wrażeń i ogromnego zmęczenia, należy się chwila odpoczynku, tak więc weekend uważam za rozpoczęty :D

Żródło: weheartit.com

Teraz znowu zacznę je doceniać ;)

7 komentarzy:

  1. gratuluję !! :)
    i udanego weekendu ! :):*

    http://sarenkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooooo super gratuluje! ja je tak doceniam, że dziś obudziłam się o 13.30 a do tej pory leże w piżamie :D przerwa była tylko na zrobienie obiadu i posprzątanie

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję:) i oczywiście samych sukcesów w pracy !

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Bardzo Ci gratuluję! Mam nadzieję, że nie dają Ci za bardzo w kość ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd ja to znam?? Po 14 miesiącach w końcu znalazłam pracę!! yes, yes, yes!!

    OdpowiedzUsuń