niedziela, 24 marca 2013

Zimowe swetry

Już jakiś czas temu myślałam, ze trzeba będzie się już z nimi rozstać, już prawie się z nimi żegnałam, ale zima wróciła i wraca co jakiś czas, więc nadal z przyjemnością je eksploatuję - ulubione swetry tej zimy :)

Czarny


Idealny do kolii, bo bez żadnego dekoltu, pod samą szyję. Długo takiego szukałam. 


Beżowy cardigan

Długi przed kolana i ciepły. Uwielbiam jeszcze  dodawać do niego długie wisiory albo szale. Wtedy jest milutko i cieplutko :)



I ostatni reniferowy, czyli ciepełko w domu na długie, ciemne i zimne wieczory :) Cudowny poprawiacz humoru i czasoumilacz  :)


No dobra, wszystko ładnie i pięknie, ale już mi się znudziły! Z utęsknieniem czekam na możliwość założenia balerin i tenisówek oraz lekkich sweterków  i narzutek. Wiosno przyjdź. Czekam! :)

11 komentarzy:

  1. Fajne te Twoje swetry ;)) ..
    Ja w ogóle nie lubię chodzic w swetrach, bo mnie zaraz wszystko gryzie, jedynie jak już, to bluzy :P
    Moje balerinki już czekają:D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne naszyjniki :) oj takiego swetra bez dekoltu to i ja się naszukałam i żeby nie był w mini rozmiarze ;p
    ale mam ochotę na baletki i lekkie kurteczki już :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w baletkach biegam po pracy, ale chciałabym pobiegać DO pracy w baletkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze to czuć się komfortowo :-) Ja swetrów na co dzień nie noszę, bo mnie gryzą, ograniczają, czuję się w grubo i nie mogę znaleźć takiego, co by mnie zadowolił :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne sweterki, ale moje serce skradła biżuteria! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna ta biżuteria!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam Cię poinformować, że zmieniłam adres bloga na http://karolinakolodziej.blogspot.com/ wczesniej było karolina-w-krainie-mody.blogspot.com - zmień to sobie proszę w obserwowanych :)

      Usuń
  7. Cześć Blondynuś, co tam u Ciebie? Na blogu zimowe swetry, a tu już lato w pełni :) Odezwij się! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te naszyjniki:) zapraszam na rozdanie http://madziakowo.blogspot.com/2013/07/balea-professional-oil-repair-szampon.html

    OdpowiedzUsuń
  9. dawno cie tu nie było ale… u mnie już ostatnie dni Walentynkowego Konkursu - Serdecznie Zapraszam :))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń